ماشین های جدید

معرفی رسمی پورشه 718 باکستر مدل 2017

جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ب.ظ

معرفی رسمی پورشه 718 باکستر مدل 2017


شرکت خودروسازی آلمانی پورشه دیروز رسماً از نسخه جدید 718 باکستر به همراه 3 پیشرانه مختلف توبوشارژر و تنفس طبیعی رونمایی کرد.
اول از همه در خصوص طراحی ظاهری این خودرو باید گفت که با اولین نگاه به نسخه جدید پورشه 718 باکستر و به یاد داشتن مدل‌های قبلی آن، متوجه تغییرات حاصله در طراحی جدید خواهید شد. اول از همه در طراحی جلویی خودرو، ورودی‌های هوای رادیاتورها بزرگ‌تر شده و در بخش روشنایی این اتومبیل هم از چراغ‌های روشنایی زنون یکپارچه با چراغ‌های مخصوص روز استفاده شده است. در عقب خودرو هم در کنار چراغ‌های خطر جدید، از خروجی اگزوز تقریبا مستطیل شکل در مدل باکستر استاندراد و از خروجی‌های گردی شکل دوبل در مدل باکستر S استفاده شده است.
از لحاظ فنی پورشه این اتومبیل را به 3 پیشرانه مختلف مجهز کرده است، اولین پیشرانه بکار رفته در این اتومبیل موتوری 2 لیتری چهار سیلندر بنزینی مجهز به توربوشارژر است که قدرت تولیدی آن در حداکثر کارایی به 300 اسب بخار و 380 نیوتن متر می‌رسد. قدرتی که نمایان گر تکنولوژی بالای پورشه است و در حقیقت کار هر شرکتی نیست که بتواند از یک موتور 2 لیتری 300 اسب ناقابل را بیرون بکشد.




پیشرانه دوم از نوع 2.7 لیتری تنفس طبیعی شش سیلندر است که به نسبت موتور 2 لیتری توربوشارژر ذکر شده، تنها 35 اسب بخار قدرت بیشتر و 100 نیوتن متر گشتاور بیشتر تولید می‌کند، ولی در عمل می‌تواند خودرو را در عرض تنها 4.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برساند و حداکثر سرعت آن را هم به مرز 270 کیلومتر بر ساعت نزدیک کند.
سومین و قدرتمندترین پیشرانه این مجموعه را هم موتوری 2.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر تشکیل می‌دهد که با قدرت 350 اسب بخاری و گشتاور 420 نیوتن متری خود، می‌تواند شتاب 0 تا 96 کیلومتر بر ساعتی 4 ثانیه را به ثبت رساند و با حداکثر سرعتی 285 کیلومتر بر ساعتی به راه خود ادامه دهد. گفتنی است که این پیشرانه تنها بر روی نسخه S پورشه 718 باکستر نصب خواهد شد.
حال با معرفی این باکستر جدید و 2 موتور زیر 2500 سی سی، باید ببینیم که آیا دوباره باکستر می تواند مجوز واردات را بگیرد و خود را به خیابان های ایران برساند یا خیر؟

  • cars news

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی