ماشین های جدید

خودروهای قابل‌پیش‌بینی برای سال ۲۰۱۶

شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۴۸ ب.ظ

خودروهای قابل‌پیش‌بینی برای سال ۲۰۱۶

نگاهی به سری خودروهای آینده‌ای که در بازار ارائه خواهند شد، از حقیقتی گریزناپذیر حکایت می‌کند؛ اینکه روزهایی که در آنها قرار داریم، با آمدن مدل‌های بهتر، به‌زودی به باد فراموشی سپرده می‌شوند. از سوپرماشین‌ها گرفته تا پیکاپ‌های آفرود، و از سدان‌های لوکس گرفته تا کامپکت‌های دو دیفرانسیل، ۱۲ ماه ‌آینده میزبان محصولاتی مدرن از صنعت خودرو خواهند بود.


در ادامه، لیستی‌ از مدل‌های پیش‌بینی‌شده در سال ۲۰۱۶ را مرور خواهیم کرد که بر اساس الفبا مرتب شده است.

آکورا NSX مدل ۲۰۱۷
اگر درباره مدل بعدی NSX مدت زیادی است که رؤیاپردازی کرده‌اید، زمان بیدار شدن فرا رسیده است؛ چرا که این مدل به شکل یک سوپرماشین با طراوت و قابلیت‌های فنی بالا به میدان آمده است. در این خودرو، یک ساختار سبک‌وزن از یک پیشرانه هیبریدی متشکل از ۳ موتور برقی و یک موتور دو توربوشارژر V-6 در وسط، با قدرت کلی ۵۷۳ اسب‌بخار استفاده کنید. در نتیجه، NSX یک عملکرد فوق‌العاده را در کنار قابلیت‌های کاربردی روزمره ارائه می‌کند. همچنین یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک دو کلاچه و یک سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک به صورت استاندارد در این مدل در اختیار قرار می‌گیرد.



زمان ورود به بازار: اوایل بهار




آلفا رومئو جولیا مدل ۲۰۱۷
جولیا از انحناها و سطوح برجسته و زیبا در جاهای مناسب بهره گرفته است. این مدل که اولین بار در نسخه «کوادریفوجلیو» عرضه می‌شود، از یک موتور ۲/۹ لیتری دو توربوشارژر V-6 با قدرت ۵۰۵ اسب‌بخار و گشتاور حداکثر ۶۰۰ نیوتن‌متر برای پیشرانه استفاده می‌کند. همچنین این خودرو در حالت استاندارد، به صورت دیفرانسیل عقب است و برای انتقال قدرت از یک گیربکس ۶ دنده دستی بهره می‌برد. این در حالی است که امکان انتخاب یک موتور توربوی ۲ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۲۷۶ اسب‌بخار و یک سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک نیز وجود دارد.



زمان ورود به بازار: تابستان



آئودی A4 مدل ۲۰۱۷
زیبا، سریع و طراحی ماهرانه؛ اینها از مشخصه‌های A4 مدل ۲۰۱۷ هستند که واقعاً‌ شعار آئودی مبنی بر “Vorsprung durch Technik” را به معنای «پیشرفت از طریق تکنولوژی» معنا کرده است. از جمله تکنولوژی‌های این خودرو، می‌توان به مواردی چون قابلیت‌ نقشه‌های گوگل در سیستم راهبری و ابزارهای الکترونیکی موسوم به «کابین مجازی آئودی» اشاره کرد. در آئودی A4 مدل ۲۰۱۷، یک موتور ۲ لیتری TFSI چهار سیلندر همراه با توربوشارژر، قدرتی به میزان ۲۵۲ اسب‌بخار تولید می‌کند و حداکثر گشتاور خروجی آن نیز ۳۷۰ نیوتن‌متر است. در کنار این موتور، یک سیستم گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه اتوماتیک استفاده می‌شود. البته مطمئناً نسخه‌های پرفورمنس از این مدل نیز عرضه خواهد شد.



زمان ورود به بازار: بهار



بنتلی بنتیگا ۲۰۱۷
بنتلی با اعلام سرعت حداکثر ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت، بنتیگا را به عنوان سریعترین شاسی‌بلند جهان معرفی کرده است. این سرعت با استفاده از یک موتور دو توربوشارژر ۶ لیتری W-12 و خروجی ۶۰۰ اسب‌بخار و ۹۰۰ نیوتن‌متر ممکن شده است. در بنتیگا، یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک، قدرت را به تمام چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند. در همین حال، طراحی داخل کابین را می‌توان به صورت ۴ یا ۵ صندلی انتخاب کرد. لازم به ذکر است که بهترین چرم‌ها در این شاسی‌بلند ۲۳۲ هزار دلاری استفاده خواهد شد. در آینده‌، پیشرانه‌های دیزل و هیبرید نیز برای بنتلی بنتیگا برنامه‌ریزی شده است.



زمان ورود به بازار: اوایل ۲۰۱۶


ب‌ام‌و M2 مدل ۲۰۱۶
در حالی که که قیمت مدل‌های M ب‌ام‌و روز به روز گران‌تر می‌شود، M2 با شروع قیمتی برابر ۵۲ هزار و ۶۹۵ دلار، این برند پرفورمنس را در دسترس افراد بیشتری قرار داده است. در زیر کاپوت این خودرو، یک موتور توربوی ۳ لیتری با شش سیلندر در یک ردیف خوابیده که قدرتی برابر ۳۶۵ اسب‌بخار و گشتاور حداکثری برابر ۴۶۵ نیوتن‌متر تولید می‌کند. یک گیربکس ۶ دنده دستی و یک سیستم دیفرانسیل عقب نیز به صورت استاندارد ارائه می‌شوند. این در حالی است که می‌توان از یک گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته اتوماتیک نیز استفاده کرد. به گفته ب‌ام‌و، با استفاده از گیربکس اتوماتیک، سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت در زمان ۴/۲ ثانیه ثبت می‌شود. تا جای ممکن، از وزن این مدل کاسته شده است؛ از جمله در طراحی چرخ‌های ۱۹ اینچی که در پوشش تایرهای مخصوص میشلن پایلوت سوپر اسپورت پیچیده شده‌اند.



زمان ورود به بازار: آوریل


بوگاتی شیرون مدل ۲۰۱۷
پس از معرفی بوگاتی ویرون به عنوان سریعترین خودروی تولیدی جهان، این پرسش مطرح بود که چه چیزی می‌تواند در سطحی بالاتر از آن تولید شود؟ جواب بوگاتی به این پرسش، مدل جدید «شیرون» است. یک موتور قابل‌پیش‌بینی ۸ لیتری W-16 با استفاده از چهار توربوشارژر، قدرتی به میزان ۱۵۰۰ اسب‌بخار تولید می‌کند که احتمالاً یک شتاب خارق‌العاده و حداکثر سرعتی معادل ۴۶۳/۵ کیلومتر بر ساعت به همراه خواهد داشت. این در حالی است که یک پیشرانه هیبریدی نیز در آینده ارائه خواهد شد. سیستم دیفرانسیل چهار چرخ متحرک، تمام قدرت از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک منتقل می‌کند. اگر به دنبال قیمت می‌گردید، شاید بهتر است از آن خبر نداشته باشید؛ چرا که این قیمت بالاتر از ۲/۵ میلیون دلار خواهد بود.



زمان ورود به بازار: مارس


کادیلاک CT6 مدل ۲۰۱۶
کادیلاک امیدوار است که با جذابیت و طراحی مدرن CT6 بتواند دوباره بتواند به سطح اول خودروهای لوکس فول‌سایز برگردد. CT6 دارای یک ساختار با استفاده گسترده از آلومینییم است و همین‌طور تکنولوژی‌های سطح بالایی مانند چراغ‌های LED، عملکرد ماساژ برای صندلی‌ها و یک سیستم صوتی «سوپر-پرمیوم» در آن وجود دارد. در بین گزینه‌های کادیلاک برای پیشرانه این مدل، یک موتور توربوی چهار سیلندر با قدرت ۲۷۲ اسب‌بخار، یک موتور V-6 با قدرت ۳۳۵ اسب‌بخار و یک موتور دو توربوشارژر V-6 با قدرت ۴۰۰ اسب‌بخار به چشم می‌خورند. هر کدام از این موتور با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همراه می‌شوند و قدرتشان به چرخ‌های عقب انتقال خواهد یافت. در همین حال، یک نسخه پلاگین هیبرید نیز در اختیار قرار خواهد گرفت.



زمان ورود به بازار: فوریه


شورولت بولت EV مدل ۲۰۱۷
مدل تمام‌الکتریکی بولت، در واقع رقیبی برای تسلا مدل 3 آینده محسوب می‌شود. این مدل که به میزان ۳۷۵۰۰ دلار یا به عبارتی، پس از مشوّق‌های ایالتی، ۳۰ هزار دلار قیمت‌گذاری شده، دارای دامنه مسافتی در حدود ۳۲۰ کیلومتر است که از این نظر، در سطح بسیار بالاتری نسبت به دیگر خودروهای الکتریکی در این رده قیمتی است. مطمئناً «بولت» می‌تواند یک «تسلا» برای مردمان عادی محسوب شود.



زمان ورود به بازار: اواخر پاییز


کرایسلر پسیفیکا مدل ۲۰۱۷
مینی‌ون جدید کرایسلر، صاحب یک نام جدید، در کنار یک استایل متفاوت، امکانات تکنولوژیک بیشتر و یک گزینه پیشرانه هیبریدی شده است. به عنوان یک وسیله حمل و نقل خانوادگی، ایمنی از اولویت بالایی برخوردار است و کرایسلر با استفاده از تجهیزاتی مانند یک دوربین نمای پیرامونی، کروز کنترل انطباقی و سیستم هشدار برخورد از جلو، به این نیاز پاسخ داده است. موتور بنزینی استاندارد این مینی‌ون، یک موتور V-6 با قدرت ۲۸۷ اسب‌بخار است. این در حالی است که سیستم هیبرید، یک دامنه تمام‌الکتریکی به اندازه ۴۸ کیلومتر و مصرف سوختی معادل ۲/۹۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر رانندگی معمولی در شهر در اختیار قرار می‌دهد.


زمان ورود به بازار: بهار


فورد F-150 رپتور مدل ۲۰۱۷
مدل جدید F-150 رپتور، یکی از ستاره‌های نمایشگاه اتومبیل دیترویت در سال ۲۰۱۵ بود و انتظار برای این مدل، در واقع از همان زمان آغاز شد. این خودرو از یک موتور دو توربوشارژر V-6 استقاده می‌کند که قدرتی بیش از ۵۰۰ اسب‌بخار برایش به همراه دارد و از یک گیربکس جدید ۱۰ سرعته اتوماتیک بهره می‌برد. همچنین دو نوع فاصله محوری و طرح کابین برای این مدل ارائه می‌شود؛ یک مدل سوپرکاب ۳۳۷۸ میلی‌متری و یک مدل چهار در سوپرکرو ۳۶۸۳ میلی‌متری. همچنین تایرهای پهن ۳۵ اینچی، چرخ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی را پوشانده‌اند. در واقع، این رپتور، شبیه یه نسخه 4×4 پیکاپ از یک «فراری» است.



زمان ورود به بازار: پاییز


فورد فوکوس RS مدل ۲۰۱۶
انتظار رانندگان داوطلب در مسابقات رالی و هواداران هاچ‌بک‌های داغ در امریکا به سر رسیده است. فوکوس RS بالاخره راه خود را به این بازار پیدا کرده است. این مدل با استفاده از یک موتور توربوی ۲/۳ لیتری چهار سیلندر، قدرتی برابر ۳۵۰ اسب‌بخار دارد و حداکثر گشتاور آن نیز به ۴۷۴ نیوتن‌متر می‌رسد. RS به صورت استاندارد همراه با یک گیربکس ۶ دنده دستی و یک سیستم دیفرانسیل منحصر به فرد گشتاور برداری تمام‌چرخ متحرک خواهد بود. به گفته فورد، این خودرو می‌تواند در عرض ۴/۷ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت برسد. فوکوس RS بر روی چرخ‌های ۱۹ اینچی خود از تایرهای میشلن سوپر اسپورت استفاده می‌‌کند و با توجه به راهنمایی‌هایی «کن‌ بلاک»، این خودرو مطمئناً می‌تواند رقابت سختی با سوبارو WRX STI و فولکس‌واگن گلف R داشته باشد.



زمان ورود به بازار: اوایل بهار


فورد GT مدل ۲۰۱۷
هنوز امکان خرید یک فورد GT وجود ندارد، ولی مطمئناً از همین الان باید خود را برای آن آماده کرد. انتظار می‌رود که قیمت این مدل از حدود ۴۰۰ هزار دلار شروع شود. تنها نگاهی به ویژگی‌های این خودرو کافی است تا شرایط نهایی آن به صورت کامل برایمان مجسّم شود؛ یک موتور دو توربوشارژر V-6 در وسط که قدرتی بیشتر از ۶۰۰ اسب‌بخار به همراه دارد، یک ساختار و بدنه فیبر کربنی کامل و آئرودینامیک هوشمند. قدرت موتور از طریق یک گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. البته خبر بد این است که در این مدل، خبری از گیربکس دستی نخواهد بود. انتظار می‌رود که تولید فورد GT به کمتر از هزار دستگاه محدود شود.



زمان ورود به بازار: اواخر پاییز


جنسیس G90 مدل ۲۰۱۷
اولین مدل جدید برند محصولات هیوندای، جنسیس G90 خواهد بود که در واقع، جایگزینی برای اکوئوس است. ابعاد G90 تا اندازه‌ای مشابه مرسدس‌بنز کلاس S است و ظاهری رسمی و موقر دارد. کابین خودرو با حال وهوای لوکس، و با چرم آراسته شده و دارای امکاناتی چون یک صندلی راننده تنظیم‌شونده در ۲۲ جهت، سیستم صوتی Lexicon و صندلی‌های VIP عقب با قابلیت تنظیم در ۱۵ جهت است. پیشرانه استاندارد در این خودرو، یک موتور V-6 با قدرت ۳۱۱ اسب‌بخار است و در همین حال، یک موتور V-6 با قدرت ۳۶۵ اسب‌بخار و یک موتور V-8 با قدرت ۴۲۰ اسب‌بخار نیز می‌توانند انتخاب شوند.



زمان ورود به بازار: تابستان


  • cars news

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی