ماشین های جدید

طرح فروش نوروزی مدیا موتور برای محصولات ام جی

مدیا موتور، نمایندگی فروش و عرضه محصولات موریس گاراژ یا به اختصار MG در ایران، طرح فروش ویژه نوروزی محصولات این کمپانی را ابلاغ کرد.
در این طرح عرضه سه خودروی MG GS، MG6 و MG3 مد نظر قرار گرفته که به سه روش نقدی و اقساطی و فورش سرمایه گذاری به مشتریان عرضه خواهد شد.
در شرایط فروش نقدی، قیمت MG GS حدود 162 میلیون تومان اعلام شده که در شرایط نقدی تخفیف 6 میلیون تومانی برای آن لحاظ گردیده و پس از 7 روز کاری، به قیمت 156 میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود. دومین خودروی این طرح یعنی MG6 هم قیمتی 123 میلیون تومانی دارد که با تخفیف ویژه 3 میلیون تومانی، پس از 7 روز کاری به قیمت تمام شده 120 میلیون تومانی تحویل داده می‌شود. برای MG3 هم تخفیف ویژه 6 میلیون و 200 هزار تومانی در نظر گرفته شده که با کسر این مبلغ از قیمت نهایی 75 میلیون تومانی، پس از گذشت 7 روز کاری به قیمت 68 میلیون و 800 هزار تومانی به متقاضی تحویل داده می‌شود.
شرایط فروش اقساطی و سرمایه گذاری را هم می‌توانید در جدول فروش مربوطه در گالری تصاویر تماشا کنید تا فرصتی برای صحبتی کوتاه در مورد خود MGها هم داشته باشیم.


اول از همه کراس اوور MG GS که چندی پیش تست فنی آن را در اختیار شما قرار دادیم، به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر دارای انژکتورهای پاشش مستقیم مجهز شده که در دور موتور 5000 می‌تواند قدرتی 217 اسب بخاری و در دور موتور 2500 الی 4000 دور بر دقیقه هم می‌تواند گشتاوری 350 نیوتن متری تولید کند. این نیرو همچنین پس از تولید به کمک جعبه دنده‌ای 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه مجهز به پدال‌های شیفتر پشت فرمان به هر چهارچرخ خودرو ارسال می‌شود.
دومین خودروی این طرح یعنی سدان MG6 هم در سینه خود پیشرانه‌ای 4 سیلندر خطی 1796 سی سی توربوشارژر دارد که قدرتی تولیدی آن در محدوده دور 5500 دور بر دقیقه به 160 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن هم بین 2500 الی 4500 دور بر دقیقه به 215 نیوتن متر می‌رسد. مصرف سوخت ترکیبی این پیشرانه هم در هر صد کیلومتر 7.5 لیتر اعلام شده و نیروی تولیدی آن هم به کمک جعبه دنده‌ای 6 سرعته اتوماتیک مجهز به پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان، منتقل می‌شود.
آخرین خودروی این طرح یعنی هاچ بک MG3 هم به پیشرانه‌ای 4 سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که نیروی تولیدی 107 اسب بخاری و گشتاور 135 نیوتن متری خود را به کمک جعبه دنده‌ای 5 سرعته اتوماتیک منتقل می‌کند. میزان مصرف سوخت این خودرو هم به صورت ترکیبی 5.8 لیتر اعلام شده است.



  • cars news

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی