ماشین های جدید

بنتلی مولسان اسپید، عصاره هنر و تکنولوژی

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳ ب.ظ

بنتلی مولسان اسپید، عصاره هنر و تکنولوژی

در حالی که بنتلی در حال کار روی یک نسخه ویژه با فاصله بین دو محور کشیده‌تر از مولسان اسپید است، فیس لیفت این خودروی لوکس برای سال 2016 همراه با تغییراتی مختصر معرفی شده است.

این خودروی لوکس غول‌پیکر به‌عنوان پرچم‌دار محصولات بنتلی با برچسب قیمتی 400 هزار دلاری، هنوز یک محصول هنری تحسین‌برانگیز تلقی می‌شود.



بنتلی به دنبال تحقق این ایده است که شما سریع‌ترین خودروی فوق‌العاده لوکس جهان را تجربه نمایید. این موضوع در بنتایگا نیز تکرار شده است. در مورد مولسان اسپید، یک موتور V8 با توربوشارژر دوقلو و قدرت 530 اسب بخار، سرعت 306 کیلومتر بر ساعت را ممکن می‌سازد. شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت نیز در 4.8 ثانیه صورت می‌گیرد. در حالی که در کابینی پر از چوب طبیعی و بهترین جنس چرم و زیورآلات غرق شده‌اید. این کابین تجملی از تکنولوژی‌های روز نظیر اینترنت پرسرعت 4G LTE، وای فای و اتصال همزمان دو آی پد، ناوبری، سیستم سرگرمی پیشرفته، نمایشگرهای سرنشینان عقب و یخچال سود می‌برد. ماساژور صندلی‌ها را نیز نباید از یاد برد.








  • cars news

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی