ماشین های جدید

کارلینو، کراس اوور کوچک هیوندای

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۳۹ ب.ظ

کارلینو، کراس اوور کوچک هیوندای




شرکت خودروسازی هیوندای در جریان برگزاری نمایشگاهی در هند که به تازگی کار خود را شروع کرده است، از کراس اوور کانسپت کوچکی تحت عنوان کارلینو با کد HND-14 Carlino پرده برداری کرد.
این کراس اوور کوچک در اندازه و طولی کمتر از 4 متر ساخته شده است که با این اوصاف احتمال می‌رود خود را برای رقابتی سخت با فورد اکواسپرت آماده می‌کند، ولی با برگ برنده‌های بیشتری که در ادامه بیشتر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. اول از همه طراحی این خودروست که یک چهره جدید را از محصولات هیوندای به نمایش می‌گذارد و می تواند مخاطبان خوبی را به سمت خود بکشد، دومین وجه تمایز این خودرو هم درب‌های متقارن آن است که در یک مثال خوب، به صورت درب‌های رولزرویس گوست، مخالف یکدیگر باز می‌شود. به جای استفاده از آینه‌های جانبی هم می‌بینیم که طراحان هیوندای از دوربین‌های دیجیتال به جای آینه‌های سنتی استفاده کرده‌اند. به هرحال با توجه به کانسپت بودن، این طرح را نمی‌توان نسخه نهایی قلم داد کرد و ممکن است برای اجرایی کردن طرح آن، از آینه‌هایی سنتی و دیگر فاکتورهای قابل استفاده در دنیای امروزی استفاده شود.

در ادامه هم گفته شده که طرح نهایی این محصول به احتمال قوی در اوایل سال آینده میلادی معرفی شود و احتمال می‌رود طرح نهایی آن بر روی پلتفرم هیوندای I20 توسعه پیدا کند که قابلیت استفاده از پیشرانه‌ای 1.4 لیتری و 1.2 لیتری را دارد.
http://khodrobank.ir/Reviews/56894_Hyundai-Carleno-front-three-quarters-right-at-the-Auto-Expo-2016-1024x768.jpg
http://khodrobank.ir/Reviews/76628_Hyundai-Carleno-front-at-the-Auto-Expo-2016-1024x768.jpg
http://khodrobank.ir/Reviews/84179_Hyundai-Carleno-rear-three-quarters-at-the-Auto-Expo-2016-1024x768.jpg
http://khodrobank.ir/Reviews/34023_Hyundai-Carleno-taillamp-and-bumper-at-the-Auto-Expo-2016-1024x768.jpg
  • cars news

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی