توضیحات پرشیا خودرو در مورد تیتر جنجالی ترین خبر سال
پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸ ب.ظ
29 / بهمن / 1394 - 08:30
توضیحات پرشیا خودرو در مورد تیتر جنجالی ترین خبر سال
پرشیا خودرو: پیرو درج خبر "جنجالی ترین خبر سال، مذاکرات خودروساز به نام ایرانی برای تولید ب ام و در ایران" در سایت عصر خودرو، بعنوان شرکت پرشیا خودرو (فروش و خدمات پس از فروش BMW در ایران) لازم می داند موارد ذیل را جهت روشن نمودن اذهان خوانندگان محترم ذکر نماید.
با توجه به شروع تحریم ها و تحت تاثیر قرار گرفتن فعالیتهای تجاری، نمایندگان شرکتهای اصلی مجبور به تامین اقلام، تجهیزات و قطعات به جهت تداوم سرویس دهی به مشتریان هموطن خود از طریق کشورهای ثالث بوده اند. خوشبختانه اخیراً بدلیل برداشته شدن تحریم ها ارتباط مستقیم و شفاف با شرکتهای اصلی سازنده به تدریج در حال برقرار شدن بوده ودر این راستا قطعاً منافع بیشتری برای مشتریان تامین خواهد شد.
لازم به ذکر است که شرکت پرشیا خودرو در سالهای اخیر فعالیت خود، با نگرش و دیدگاه بخش خصوصی و مدیریت جدید و علی الخصوص در دوران تحریم که کشور در شرایط خاص قرار داشته،همواره توانسته است روابط خود را با سایر نمایندگان BMW در منطقه به منظور حفظ و ارتقا کیفی سرویس و خدمات و تامین قطعات خودرو مشتریان در ایران برقرارنموده و حفظ نمایند.
بدیهی است در شرایط تحریم، کمک و حمایت نمایندگان BMW در منطقه، کمک شایانی به حفظ حقوق وفاداری مشتریان نسبت به BMW و شرکت پرشیا خودرو نموده است.
پرشیا خودرو نیز همواره به تصمیمات اخذ شده از طرف BMW احترام گذاشته و در حد امکان در چهار چوب مورد قبول عمل نموده است. در حال حاضر نیز این شرکت با شرکت BMW در حال مذاکره بوده و بزودی امید است که نتایج مثبت حاصله به اطلاع عموم هموطنان و مشتریان BMW در ایران برسد.
در پایان انتظار دارد که در خصوص درج خبر طبق موازین حرفه ای و ژورنالیستی، دقت بیشتری مبذول داشته و از درج اخبار دور از واقعیت بمنظور پیشگری از تشویش اذهان عمومی خودداری نماید.
با توجه به شروع تحریم ها و تحت تاثیر قرار گرفتن فعالیتهای تجاری، نمایندگان شرکتهای اصلی مجبور به تامین اقلام، تجهیزات و قطعات به جهت تداوم سرویس دهی به مشتریان هموطن خود از طریق کشورهای ثالث بوده اند. خوشبختانه اخیراً بدلیل برداشته شدن تحریم ها ارتباط مستقیم و شفاف با شرکتهای اصلی سازنده به تدریج در حال برقرار شدن بوده ودر این راستا قطعاً منافع بیشتری برای مشتریان تامین خواهد شد.
لازم به ذکر است که شرکت پرشیا خودرو در سالهای اخیر فعالیت خود، با نگرش و دیدگاه بخش خصوصی و مدیریت جدید و علی الخصوص در دوران تحریم که کشور در شرایط خاص قرار داشته،همواره توانسته است روابط خود را با سایر نمایندگان BMW در منطقه به منظور حفظ و ارتقا کیفی سرویس و خدمات و تامین قطعات خودرو مشتریان در ایران برقرارنموده و حفظ نمایند.
بدیهی است در شرایط تحریم، کمک و حمایت نمایندگان BMW در منطقه، کمک شایانی به حفظ حقوق وفاداری مشتریان نسبت به BMW و شرکت پرشیا خودرو نموده است.
پرشیا خودرو نیز همواره به تصمیمات اخذ شده از طرف BMW احترام گذاشته و در حد امکان در چهار چوب مورد قبول عمل نموده است. در حال حاضر نیز این شرکت با شرکت BMW در حال مذاکره بوده و بزودی امید است که نتایج مثبت حاصله به اطلاع عموم هموطنان و مشتریان BMW در ایران برسد.
در پایان انتظار دارد که در خصوص درج خبر طبق موازین حرفه ای و ژورنالیستی، دقت بیشتری مبذول داشته و از درج اخبار دور از واقعیت بمنظور پیشگری از تشویش اذهان عمومی خودداری نماید.
- ۹۴/۱۱/۲۹