ماشین های جدید

فرزند تجمل گرای مک لارن در راه ژنو

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ب.ظ
 
شرکت خودروسازی مک لارن که در این یکی دو سال اخیر فعالیت خود را شدت بخشیده، چندی پیش از خودروی جدید خود از خانواده 570 با نام 570GT پرده برداری کرد و اعلام کرد که در نمایشگاه ژنو 2016 نیز حضور خواهد داشت. گفتنی است که این اتومبیل هنوز به نمایشگاه نرفته، قیمتی 214 هزار و 270 دلاری را به خود گرفته است.
شرکت خودروسازی مک لارن در خصوص این محصول چنین می‌گوید که لوکس‌ترین محصول خود را تا به حال ساخته است و در ارائه امکانات بکار گرفته شده در این خودرو به همین مورد اشاره کرده که از صندلی‌های اسپرت تنظیم شونده در 8 جهت برای سرنشینان خودرو استفاده کرده که توسط چرم‌های مرغوب روکش شده‌اند. مهندسین این خودرو همچنین برای آن سقفی پانورامای شیشه‌ای در نظر گرفته‌اند که پیش از این در مک لارن P1 شاهد آن بودیم. این خودرو همچنین فضای باری 150 لیتری اولیه و فضای باری 220 لیتری در حالت دوم دارد که در عقب کابین بوده و از طریق قسمت پشت صندلی‌ها قابلیت دسترسی به آن وجود دارد.
 

شتاب صفر تا صد این نسخه مک لارن 3.4 ثانیه است

در زیر پوست این بریتانیایی خشن پیشرانه‌ای 3.8 لیتری هشت سیلندر از خانواده موتورهای BiTurbo قرار گرفته که برای شتاب صفر تا صد 3.4 ثانیه‌ای و همچنین شتاب صفر تا 200 حداقل 9.8 ثانیه‌ای، می‌تواند قدرتی 570 اسب بخاری و گشتاوری 600 نیوتن متری را تولید کرده و به کمک جعبه دنده‌ای هفت سرعته به چرخ‌ها منتقل کند.
                 
  • cars news

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی